اخبار خودرو ،مشخصات فنی اتومبیل و قیمت خودرو لاستیک باطری فرمول 1 ،مسابقات اتومبیلرانی ،جدیدترین اتومبیلهای بازار و جهان ، پیش فروش و فروش نقدی اتومبیل ، اتومبیل ، موتور سیکلت ، دوچرخه ، کامیون و کامیونت
خودرو - وب‌سایت تخصصی خودرو با پوشش کامل اخبار، بررسی فنی، مقایسه خودروهای داخلی و خارجی، و تحلیل بازار خودرو. با خودروزی، دنیای خودرو را حرفه‌ای دنبال کنید

جزئیات گارانتی محصولات جدید ایران‌خودرو و تحول در خدمات پس از فروش

گروه صنعتی ایران‌خودرو به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان کشور، در راستای ارتقای کیفیت محصولات و افزایش رضایت مشتریان، از برنامه‌های جدید خود در حوزه گارانتی و خدمات پس از فروش رونمایی کرده است. این اقدامات شامل گارانتی‌های بلندمدت، تعویض کامل قطعات حیاتی و هم‌راستایی با استانداردهای جهانی صنعت خودرو است.

 

گارانتی خودروهای جدید ایران‌خودرو، تعویض موتور و گیربکس، خدمات پس از فروش خودرو، کیفیت خودروهای ایرانی، رضایت مشتریان، گارانتی تارا توربوشارژ، استانداردهای جهانی صنعت خودرو، گارانتی پنج ساله خودرو khodrozi.ir

 

گارانتی محصول جدید تارا با موتور توربوشارژ

یکی از مهم‌ترین محصولات جدید ایران‌خودرو، خودروی تارا با موتور توربوشارژ است که به‌زودی وارد بازار خواهد شد. این خودرو با گارانتی سه ساله یا ۱۰۰ هزار کیلومتر عرضه می‌شود. این سطح از گارانتی نشان‌دهنده تعهد ایران‌خودرو به کیفیت ساخت و پشتیبانی فنی از محصولات جدید خود است.

 

گارانتی پنج‌ساله برای محصولات آینده

ایران‌خودرو اعلام کرده است که برخی دیگر از محصولات جدید این شرکت که در آینده نزدیک تولید خواهند شد، با گارانتی پنج‌ساله یا پیمایش ۱۵۰ هزار کیلومتر عرضه می‌شوند. این اقدام در راستای افزایش اعتماد مشتریان و رقابت‌پذیری بیشتر در بازار خودروهای داخلی و خارجی صورت گرفته است.

 

شرایط تعویض کامل خودرو و قطعات

در اقدامی بی‌سابقه، ایران‌خودرو اعلام کرده است که در صورت بروز ایراد موتوری تا پیمایش ۵ هزار کیلومتر، خودرو به‌طور کامل تعویض خواهد شد. همچنین اگر ایراد موتوری تا کارکرد ۱۰ هزار کیلومتر رخ دهد، مجموعه موتور به‌صورت کامل جایگزین می‌شود. در مورد گیربکس نیز، در صورت بروز ایراد تا ۱۰ هزار کیلومتر، تعویض کامل مجموعه گیربکس در دستور کار قرار گرفته است.

 

امید به رفاه واقعی مشتریان، نه صرفاً تبلیغات

امیدواریم این اعلام، گامی واقعی در مسیر ارتقای رفاه مشتریان باشد و صرفاً جنبه تبلیغاتی نداشته باشد. آنچه اهمیت دارد، اجرای دقیق و صادقانه تعهدات است، نه صرفاً وعده‌هایی که در عمل رنگ می‌بازند.

 

لزوم اجرای بدون بهانه خدمات گارانتی و پس از فروش

انتظار می‌رود در زمان استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش، شاهد سنگ‌اندازی، بهانه‌تراشی یا ایرادهای غیرمنطقی از سوی ایران‌خودرو و نمایندگی‌ها نباشیم. مشتریان حق دارند خدمات وعده‌داده‌شده را بدون دغدغه و با احترام دریافت کنند، نه اینکه در مسیر دریافت حق خود با چالش‌های بی‌مورد روبه‌رو شوند.

۵
از ۵
۲ مشارکت کننده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. ​​​​​​​

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید